-2-
الإمام ناصر محمد اليماني
30 - رمضان - 1429 هـ
30 - 09 - 2008 مـ
۹-مهر-۱۳۸۷ه.ش.
05:02 صبح
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://albushra-islamia.com./showthread.php?p=237
ـــــــــــــــــ
الان حقیقت آشکار شد و خداوند به حق مرا تصدیق کرد؛ برای کسی که بخواهد از حق پیروی کند...
بسم الله الرحمن الرحيم
از مهدی منتظر خلیفهی خدا بر زمین از آل بیت مطهر، یاور آنچه که محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - آورده است، امام ناصر محمد يمانی به تمام بشریت، والسلام على من اتّبع الهُدى وبعد..
ای مردم عالم با رسیدن خورشید به ماه و وقوع ادارک؛ تصدیق یکی از نشانهها(شراط) بزرگ ساعت و نشانه تصدیق مهدی منتظر حق ازسوی خداوند واحد قهار رخ داده است. خداوند وعدهای را که به اذن خدا به شما داده بودیم، به حق تصدیق کرد و هلال شوال سال ۱۴۲۹هجری(۱۳۸۷ه.ش.) بعد ازغروب آفتاب روز دوشنبه به وقت مکه مکرمه رؤیت شد. من نگفته بودم «توقع دارم چنین امری رخ دهد» بلکه بر روی وقوع امر حقّی تأکید کردم که از نزد پروردگارعالمیان است. با این که میدانم این رخداد تمام دانشمندان نجوم عالم را دهشتزده خواهد کرد؛ چون آنها محاسبات نجومی دارند که -اگر نشانههای بزرگ ساعت مثل آن چه که در آخر رمضان رخ داد و هلال شوال بعد از غروب آفتاب دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹ رؤیت شد نبود- بسیار بسیار دقیق است و آنها مبتنی بر محاسبات نجومی خود به مردم اعلان کردند بعد ازغروب آفتاب روز دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹هجری(۱۳۸۷ه.ش) رؤیت هلال شوال ۱۴۲۹ غیر ممکن است؛ چگونه ممکن است هلالی رؤیت شود که به وقت مکه مکرمه ۹ دقیقه قبل از خورشید غروب میکند؟ لذا براساس محاسبات دقیق آنها بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه هلالی در افق نیست تا رؤیت شود چون هلال قبل از خورشید غروب کرده است.
یا ایها الناس! من مهدی منتظر حق پروردگار عالمیان علم فیزیک نجومی را تصدیق میکنم؛ این علم بسیار بسیار بسیار دقیق است؛ چطور میتواند بسیار دقیق نباشد؛ آنها زمان کسوف خورشید و یا خسوف ماه را با دقتی برابر روز و ساعت و دقیقه و ثانیه اعلان میکنند. شاید یکی از حقجویان بخواهد سخن مرا قطع کرده و بگوید: «اما گزارشات آنها به کلی غلط از آب درآمد، چراکه گفته بودند رؤیت هلال شوال سال ۱۴۲۹ بعد از غروب آفتاب دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹ غیر ممکن است؛ ولی کشور عربستان سعودی اعلان کرد بعد ازغروب آفتاب روز دوشنبه هلال شوال سال ۱۴۲۹ رؤیت شده است و حقیقت بودن بیان مهدی ناصر محمد یمانی روشن شد. او حق داشت و قبل از بروز اختلاف بین علمای نجوم و شریعت؛ حکم داده وتأکید کرده بود هلال شوال سال ۱۴۲۹ بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه ۲۹ رمضان سال ۱۴۲۹ رؤیت خواهد شد. حتی گفت: این تنها توقع نیست؛ بلکه تأکید میکنم بی شکوتردید این امر رخ خواهد داد و این رخداد، یکی از نشانههای بزرگ ساعت و نشانه تصدیق مهدی منتظر است. حال چطورعلم نجوم فیزیکی را تصدیق کرده و آن را علمی بسیار بسیار بسیار توصیف میکنی؛ درحالیکه حق با تو بود و علم آنان غلط از آب درآمد؟ بگو قصد تو در دفاع از آنها چیست؛ آنها از کسانی هستند که به شدت سخنان تو را در مورد رسیدن خورشید به ماه و وقوع ادراک - که نشانهای از نشانههای بزرگ ساعت و نشانه تصدیق مهدی منتظر است – انکار میکنند؛ آیا برای ما توضیح نمیدهی علت دفاع تو از آنان چیست آن هم بعد از این که مصداقیت گزارشاتشان به کل زیر سؤال رفت. گزارشات جهانی آنها شهادت میدهد که اعلان کرده بودند هلال عید مبارک فطرسال ۱۴۲۹ را نمیتوان بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه رؤیت کرد؛ تمام دانشمندان نجوم تأکید کرده بودند رؤیت هلال شوال بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹ غیر ممکن است. مهدی منتظر حقّ! چرا بعد از این که خداوند حقانیت تو و باطل بودن آنها را تصدیق کرد؛ از آنها دفاع میکنی؟ آیا به ما فتوا نمیدهی دلیل دفاعت از آنان چیست؟ وچرا علم نجوم فیزیکی دانشمندان نجوم را بسیار بسیار بسیار دقیق توصیف میکنی؟».
آنگاه مهدی منتظرامام ناصر محمد یمانی در پاسخ به وی و تمام حقجویان میگوید:
من از دانشمندان نجوم دفاع میکنم چون در این دنیا آنها تنها کسانی هستند که اعلان عید فطر بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹هجری(۱۳۸۷ه.ش.) باعث دهشتشان شد و اما دیگران خواهند گفت: «ناصر محمد یمانی! ای کسی که مدعی هستی مهدی منتظری و درخلال ماه رمضان اعلان کردی خورشید به ماه خواهد رسید و ادراک رخ میدهد و اهالی مکه بعد ازغروب آفتاب روز دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹ هلال عید فطر را مشاهده خواهند کرد و ادعا میکنی این نشانهای برای تصدیق مهدی منتظر بودن توست؛ هم چنین ادعا میکنی این رخداد؛ تصدیق یکی از نشانههای –اشراط- بزرگ ساعت است تا نشانی برای بیم دادن بشریت باشد برای کسانی از شما که میخواهند (ایمان) بیاورند و یا کسانی که میخواهند آن را به تأخیر بیندازند [اشاره به آیات کریمه سوره المدثر: نَذِيرًا لِّلْبَشَرِ ﴿٣٦﴾ لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ ﴿٣٧﴾] ناصر چه چیز این امرغیرعادی و غریب است؛ مگر ما در بسیاری از ماهها بعد از غروب آفتاب روز ۲۹ رمضان؛ احیاناً هلال شوال را مشاهده نمیکنیم؟ چه چیز این امر عجیب است؟». پس به او میگویم: از دانشمندان نجوم سؤال کن، آنان به تو خواهند گفت رؤیت هلال عید فطر بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹ واقعا رخداد عجیبی است؛ لذا غیر از دانشمندان نجوم کسی نمیفهمد این پدیده واقعا رخداد غریبی است. آنها میدانند در میلاد هلال شوال سال ۱۴۲۹؛ واقعا اختلالی رخ داده است و باید هلال قبل از اقتران متولد شده باشد. اگر چنین چیزی رخ نداده است، پس چطور بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه ۲۹ رمضان سال ۱۴۲۹؛ هلال عید فطر رؤیت شد...
حال امام مهدی ناصر محمد یمانی میگوید: ای دانشمندان نجوم؛ آیا شما آدم هستید یا گاو بدون شاخ که این خبر را درک نمیکنید؟ آیا هربار به شاهدانی که هلالی را رؤیت میکنند که در آن ادراک رخ داده است، ایراد میگیرید؟ با این که من پیش از این، موضوع را به تفصیل برایتان شرح دادهام؛ همانطور که در خلال ماه رمضان سال ۱۴۲۹ اعلان کردم هلال ماه شوال ۱۴۲۹ بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹ بی شکوتردید در کشور عربستان سعودی رؤیت خواهد شد و این رخداد؛ تصدیق یکی از نشانههای بزرگ ساعت و تصدیق مهدی منتظر حق-امام ناصر محمد یمانی- از جانب خداوند است. هلال در فجر یکشنبه- فجر شب قدربه وقت وسط آمریکا- متولد شد. برای شما مشخص کردم لحظه تولد هلال چه زمانی خواهد بود؛ گفتم زمان میلاد هلال، فجر شب قدر یکشنبه است اما این که به وقت کجاست را مشخص نکردم. چون دیگران گمان میکردند این تاریخ رؤیت هلال شوال و تمام شدن روزه اهالی مکه و مناطق مجاور آن است. مقصود من لحظه تولد فلکی هلال است و این امر قبل از رؤیت شرعی هلال رخ میدهد و چون میدانستم میلاد هلال قبل از موعد اقترانی که نزد علمای نجوم مشخص بود رخ میدهد؛ پس اعلان و تأکید کردیم هلال عید مبارک فطر سال ۱۴۲۹ بعد از غروب آفتاب دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹رؤیت خواهد شد؛ با این که دوشنبه اصلا روز سیام رمضان است؛ اگر محمد قذافی امور را آشفته نمیکرد و به هم نمیریخت... او از کسانی شده که به ناحق مردم را از حق بازمیدارند؛ چون او و مردم کشورش بر اساس آگاهی از زمان میلاد فلکی روزه را آغاز و بر خلاف دستور خداوند و رسولش در مورد نحوه آغاز روزه که رؤیت شرعی هلال است؛ عمل کردند. معمر باعث بازماندن مردم از دین ما شد. چطور نشانههای ادراک خورشید و ماه را برای مردم تبیین کنم؟ چون وقتی حق آشکار شود، مردم جاهل میگویند: «پس معمر قذافی و مردمش حق داشتند که از روز یک شنبه روزه گرفتند». در پاسخ آنان میگویم: کاش در نه ماهگی میمردید و مادرتان به دنیا نمیآوردتان [مترجم: اصطلاح "ثکلت امک" در حقیقت دعا برای مرگ کسی نیست بلکه از روی عصبانیت وکنایهای برای تنبه است]. آیا نمیدانید معمر قذافی همیشه بر اساس میلاد نجومی هلال روزه میگیرد نه رؤیت شرعی آن؟ بلکه من به پروردگار عالمیان قسم میخورم او و هر کسی که روزه را بر اساس میلاد نجومی هلال بگیرد نه بر اساس رؤیت شرعی؛ گمراه است. از آن جایی که میدانستم هلال رمضان سال ۱۴۲۹ قبل از شب یکشنبه ۲۹ شعبان ۱۴۲۹ یعنی قبل از اقتران متولد میشود؛ برای همین آن را به عنوان حکم-داور- بین دانشمندان نجوم و علمای شریعت قرار دادم تا اگر هلال رمضان سال ۱۴۲۹ بعد غروب آفتاب شنبه رخ داد این یعنی خورشید به ماه رسیده و باید هلال قبل از اقتران متولد شده باشد؛ من روی رؤیت هلال تأکید نکردم؛ بلکه گفتم اگر بعد از غروب آفتاب روز شنبه هلال دیده شد؛ با این که آنها میدانند و هم چنان منتظر میلاد هلال حوالی ساعت یازده شب یکشنبه هستند. همانا ما میان آنان چنین حکمیت کردیم که «اگر هلال رؤیت شد» با این که میدانستم ادراک رخ داده است ولی روگردانده و بعد از غروب آفتاب شنبه مترصد رؤیت هلال رمضان نشدند با توجه به این که-میدانستم- معمر بر اساس میلاد فلکی روزه را آغاز خواهد کرد؛ ولی به اذن خدا وعده دادم که حقیقت در آخر ماه رمضان ۱۴۲۹ برایشان روشن خواهد شد و سپس تأکید کرده و به حق حکم دادیم و روی وقوع این امر در آخر ماه رمضان پافشاری کردیم؛ چون ماه رمضان نمیتواند ۳۱ روز باشد؛ بلکه ۳۰ روز است واز طرفی اهالی مکه نمیتوانستند ۳۰ روز روزه بگیرند چرا که محاسبات سرّی قرآن بر اساس زمان و ساعت بیت الله المعظم در مکه مکرمه مرکز زمین و کیهان است.
به خاطر نارضایتی ازعملکرد معمر قذافی که تبدیل به مانعی برای بیان بسیاری از ادراکات خورشید و ماه شده؛ نمیخواهم وارد موضوع آغاز ماه رمضان ۱۴۲۹ شوم؛ وحسبي الله ونعم الوكيل... ولی به آیه و نشانهای متمسک میشوم که روی آن تأکید و پافشاری کردیم و خداوند آن را به اذن خود، حجت من در برابر شما و هم چنین حجت ما در برابر هیئت علمای بزرگ در مکه مکرمه یا حجت آنها بر علیه ما قرار داد. چطور مؤکداً اعلان کردیم شما هلال عید فطررا بعد از غروب آفتاب دوشنبه مشاهده خواهید کرد ومیگویم: «بی شکوتردید»؛ نمیگویم: «اگر رخ داد» بلکه در بسیاری از بیانات روی آن تأکید کردیم و حال برای کسانی که میخواهند از حق تبعیت کنند؛ حق آشکار شد.
ای دانشمندان نجوم، قبل از وقوع به شما فتوا داده بودیم چرا هلال عید فطر بعد از غروب آفتاب بیست و نهمین روز روزه سال ۱۴۲۹ رؤیت خواهد شد وآن را به تفصیل برایتان شرح دادیم تا شاید یکی از نشانههای بزرگ ساعت را که در مورد از راه رسیدن سیاره عذاب هشدار میدهد، درک کنید. ای دانشمندان نجوم یا اعتراف کنید که با توجه به رؤیت هلال شوال بعد از غروب آفتاب دوشنبه ۲۹ رمضان؛ باید لحظه میلاد هلال بی شکوتردید قبل از اقتران باشد؛ یا اگر سرباز زدید و به روگرداندن و جدال با علمای شریعت ادامه داده و بگویید: «رؤیت هلال عید فطر بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه ۲۹ رمضان ۱۴۲۹ غیر ممکن است» درجوابتان میگویم: فرض کنید کشور عربستان سعودی دروغ نگفته و آنها به حق با تبعیت از کتاب خدا و سنت رسولش که میفرماید:
[صوموا لرؤيته وأفطروا لرؤيته]
رؤیت هلال را اعلان کرده باشند. اگر به فرض آنها در رؤیت هلال صادق باشند؛ پاسخ شما علمای نجوم چیست؟ میدانم چه جوابی خواهید داد؛ پاسخ شما این خواهد بود: «اگر واقعا هلال بعد غروب آفتاب دوشنبه رؤیت شده؛ پس باید قبل از اقتران متولد شده باشد». راز دیگری برای دلیل رؤیت هلال در شبی که دیدن آن غیر ممکن است پیدا نمیکنید مگر این راز که: هلال باید قبل از زمان اقترانی که مورد انتظار بوده؛ متولد شده باشد. آیا اعتراف نمیکنید این حق است و ملتهای اسلامی را از عذاب شدید خداوند که ناشی از سیاره عذاب و نشانه تصدیق برای مهدی منتظراست نجات نمیدهید؟ چون اگر مسلمانان به مهدی منتظر بودن امام ناصر محمد یمانی اعتراف کنند؛ خداوند آنها را از مصیبت سخت و دردناک سیاره عذاب حفظ خواهد کرد و برآنان سکینه و آرامش نازل کرده و با «پیروزی نزدیک» به آنان پاداش خواهد داد. اما تا علمای دین به شأن من اعتراف نکنند؛ مسلمانان هم، شأن حق مرا تأیید نمیکنند و علمای دین هم تا زمانی که دانشمندان نجوم - که از دانش حرکات خورشید و ماه و علم اهله ماههای هجری آگاهند-اعتراف نکنند که نشانه تصدیق مهدی منتظر رخ داده و واقعا خورشید به ماه رسیده؛ به این امر اعتراف نمیکنند. دانشمندان نجوم باید بگویند:
«ای علمای دین؛ ما شهادت میدهیم رؤیت هلال شوال در ۲۹ رمضان بعد از غروب آفتاب دوشنبه غیر ممکن است مگر این که واقعا هلال قبل از اقتران متولد شده باشد؛ در تصدیق کسی که از قبل به شما خبر این امر را داده بود و تمام علمای نجوم با او-امام ناصر محمد یمانی- مخالفت کردند و خداوند به حق او را تصدیق نمود» وسلامٌ على المرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
ابن عمر اجازه بده جوابها فقط زیر همین بیان آورده شوند تا به نتیجهای برسیم و انصار نیکوکار آدرس این دو بیان- بیان قبلی و بعدیش- را به تمام پایگاههای دانشمندان نجوم جهان بفرستید. أخوكم المهديّ المنتظَر الإمام ناصر محمد اليماني.